środa, 6 lipca 2011

Selena Gomez udzieliła Kotkowi wywiadu - część 1,2



Selena Gomez udzieliła Kotkowi wywiadu - część 1

Kotek miał możliwość porozmawiać z Seleną Gomez przez telefon. Odpowiedziała na wiele pytań. Przekonaj się, jaką lubi muzykę, czy jest zazdrosna o Demi Lovato i kto jest jej ulubioną aktorką.

Kotek: Cześć Selena. Dzwonie z Polski, masz tutaj wielu fanów, oni znają Cię głównie z serialu "Czarodzieje z Waverly". Czy możesz opowiedzieć o postaci, którą grasz w tym serialu?

Selena: Gram Alex Russo, która jest zabawną dziewczyną, w pewnym sensie siłą rodziny, ponieważ jest jedyną córką. Zdecydowanie najczęściej z całej rodziny ma kłopoty, jest trochę łobuzem, ale jest też bardzo słodka i kocha rodzinę.

K: Oni są prawdziwymi czarodziejami. Czy Ty kiedyś wierzyłaś w czary?

S: Kiedyś tak. Jako dziecko bardzo chciałam być niewidzialna, albo móc cofnąć czas - to byłoby super. Myślę, że to dobrze, że mogę teraz to wszystko robić w moim show.

K: A jak Ci się pracuje na planie "Czarodziejów z Waverly"? Czy to pochłania dużo Twojego czasu?

S: To taka świetna zabawa, chociaż zajmuje dużo czasu, to bardzo mi się podoba. Nawet nie zdaję sobie sprawy, jak długo to trwa. Obsada serialu jest jak moja rodzina, nie wiem, co bym bez nich zrobiła. Są wspaniali, cieszę się, że są w moim życiu. To po prostu cudowne środowisko.

Selena Gomez - wywiad dla Kotka część 2!

Wczoraj mogliście przeczytać pierwszą część wywiadu z Seleną Gomez. Dziś czas na część drugą!

K: Czy interesujesz się polityką lub sprawami społecznymi?

S: Tak, uważam, ze w moim wieku należy się tym interesować. Jesteśmy jeszcze za młodzi, żeby głosować, ale już teraz powinniśmy się tego uczyć i przygotowywać.

K: Co Ci pomaga w życiu?

S: Moja mama, ona jest cudowna i staram się być taka jak ona.

K: Czy zdajesz sobie sprawę, że wiele młodych dziewczyn chciałoby być jak Ty i że jesteś dla nich przykładem? Czy to wpływa na Twoje zachowanie?

S: To jest cudowne uczucie, wiedzieć, że dziewczyny chcą być takie jak ja - ubierać się i zachowywać tak jak ja. Jestem z tego powodu szczęśliwa. Czuję się pewnie, znam swoją wartość, więc nie muszę się obawiać, jeśli dzieciaki i ich rodzice mnie obserwują.

(Kopia z KOTEK.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz